You read my heart like a diary

KASS uppdatering från min sida,men de finns faktiskt ett skäl till de.
Mitt internet har inte funkat så de har inte funnits så mkt att göra åt saken..

Ja men kan berätta lite om min dag,Dagen inledes med skola som vanligt då,
hände väl inget spec precis så finns inget att berätta om de,men iaf efter skolan
for jag hem och la mig i mina föräldras rum och såg tv riktigt skönt med stor säng(A)
sen råkade jag somna hehe,men vaknade till just innan jag skulle vidare till mormor
 och morfar för att käka lite innan träningen,har cup i helgen i basket så vi gick
i genom ganska mkt taktik.ja nu ska jag sätta mig franför en film allihopa.
                                                        /M<3

ny duschad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0