A turn over.

Väldigt dåålig uppdatering från min sida nu,ska bättra mig,ja idag var de
ju fredag =jätte skönt pga att de är helg nu så de är ett plus.
ja imorgon så blir de troligtvis att fara upp till Skellefteå där ja ska träffa några vänner
och så kanske de blir att fara på hoceky igen så de blir roligt,får se om vi
stannar där till söndag annars blire att fara tillbaka till umeå och då
blir de nån sort av spa-kväll med emmy vi ska basta och köpa massa godsaker
då och då blir de ju såklart väldigt mkt snack och säkert mkt skratt där också.
men nu ska jag lägga mig i sängen och se lite O.C ni får ha de så bra alla!

                                                                  /M<3



Saknar fanny som är INDIEN!<3

Kommentarer
Postat av: fannydinälskling

jag saknar dig med bejb!

2010-01-17 @ 16:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0