beyond the stars you will find some of the answers you have,

Klev upp runt tolv i morse såg lite film gjorde mig i ordning
för att se emmys match med jessica och jenny men vi var tydligen på fel ställe så
de blev att gå till ishallen där jenny skulle vara tränare ja och jessica såg ett tag
men tillslut blev vi less så vi drog hem,for till subway och käkade skrattade och bara snackade.
sen drog vi hem till mig satt och snackade med några från skellefteå bl.a en old kompis till mig
han har verkligen förändras de är verkligen sjukt..visst han kanske inte har förändras så
dåligt men jag kommer ändå ihåg hur han va.sen for jag och jessica och köpte glass och kladdkaka gott!
såg O.C tills hon for,Hon for väl för 20minuter sen gissar jag,Ska se lite
mer O.C sen ska jag sova.

Ni alla får ha de så bra.
/M<3

 
 En riktigt underbar vän!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0