Don't stop here,I've lost my place,I'm close behind

Käkat för ett tag sen nu och mamma tjatar sönder
på att jag inte städar rummet,så nu ska jag fixa och dammsuga
hela rummet och kanske flytta om lite också får se hur de blir
men det,men iaf nu sitter jag och spelar gitarr försöker bli bra i de och
så kanske jag kan ändra mitt betyg Från VG till MVG
de skulle verkligen vara bra,men ja nu ska jag städa som sagt
 kanske tar några bilder lite senare och visar hur de ser ut,


                                               /M<3



Fanny kommer hem på Fredag så de kommer bli as roligt
men kommer väl inte våga stå bredvid henne för hon kommer
va som satans brun och då står jag där brevid som ett lik så nej
eller så matar jag på med brunkräm hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0