I LOVE YOU!

Dagen blev som sagt med Fanny,vi gick ut på en promenad och
hamnade på Coop Forum där vi handlade lite saker,

haha vi måste sett ut som 2st gamla tanter när vi satt ute i kylan
och käkade bullar,vi är allt spec ungdomar vi.sen så drog  vi hem
till fanny igen.Satt vi datorn och kollade massa klipp på youtube
tills jag skulle hem,nu sitter jag är hemma och lyssnar på musik
och väntar på att maten ska bli klar,blir ju Träning ikväll som jag har skrivit
i förra inlägget.

Skola imorgon och de ser jag verkligen inte framemot men man måste ju,
ska nog va med fanny efter skolan tills vi drar på basketträning,
nu ropar mamma att de är mat så alla ni får ha de så bra så kanske
jag skriver lite ikväll får se.

                                                     /M<3



Här har vi min fina vän!<3

Kommentarer
Postat av: fanny

min vän är underbar!<3

2010-01-24 @ 18:04:09
URL: http://fotoflams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0