I never going back to who i was before.

Just duschat gaaalet skönt det var,ska snart lägga mig
och mysa framför en film igen de kändes frestande,
Skola imorn då sen ska jag kanske  till Josefin med Fanny får se
om jag kan känns som jag ligger efter as mycket i skolan så
tänkte kanske jobba lite så jag kan känna mig lugn.

Ska försöka få ner mamma på stan nån gång i veckan så ja kan köpa nya
skor nåt typ av klack då,sen kanske ska jag gulla till mig nån snygg klänning
till Lördag då min "käre"bror fyller 18år de är ganska stort så de blir en hel hög
med folk hos oss,ja ska typ va nån  servitör av nåt slag ska iallafall hjälpa till tänkt hur snäll jag är..

                                                       /M<3

Vad gör jag när allt känns som de rinner ur mina händer?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0