Just kommit hem från lan.

ja lanade igår hos alex med isak och emmy,vi såg massa filmer körde kort osv.
kvällen innehöll mycke skratt,vi började med att se The new moon,sen hanna montana the movie
sen så tror ja att vi tog en lite break vi såg high school musical 3 fast ja tror int  vi såg så mkt av den
heh,sen snackade vi ett tag sen började vi se john tucker must die som var riktigt rolig,jag
tror vi somnade vid 7 då kom alex mamma in och sa nu får ni sova,jag sov längst till
kvart över ett tror ja men var galet trött så orkade inte bry mig,jag och emmy köpte
ben and jerrys som var as gott,aja imorse så briljerade jag i kortspel hhah vann tre av fyra spel
isak hade bara tur i slutet heh,ja nu ska jag snart lägga mig i sängen med datorn och se
One tree hill tror jja hoppas alla har de så bra!
                                                           /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0