Man dömer sååå för utsidan.

Vrf dömer man för utsidan egentligen?jag menar bara för att man klär sig på ett vis
ser ut på ett vis betyder inte ju att man är så.okej i många fall kan de vara så
men de är ju inte precis 100%.såg en tjej som hade skrivit så här på internet
Vrf ska alla tjejer sminka sig och vara blond.
okeej nu kanske jag överdriver men blev så jävla förbannad
vad fan äre för fel med att vara blond nudå?dom flesta tkr väl de är snyggt annars skulle
dom väl inte ha blondt hår,och smink ja man blir väl oftast en gnutta finare med
de,man har de ju inte precis så att man har de för att de är roligt att använda.
ångrar att jag började för tidigt med smink faktiskt. men de gör jag verkligen inte nu.
aja tkr att de är bara fult att skriva sådär okej nu tänker ni att hon skriver bara sådär
för hon har blont hår men nae faktiskt inte många säger att blondiner är dumma
men dom  kan väl ändå va lika smarta som alla andra de är inte så att man blir dum
i huvudet för att man föds blont lr att man blir osmartare om man färgar så.
tänk för er  innan om ni skulle skriva nåt sånt
 
                                                                /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0