One thing is clear,

Dagen började som vanligt med skola då,
hatar Tisdagar vi har så långa dagar då och de går
inte snabbt heller!

For iallafall till Josefin efter skolan vi bakade kladdkaka/muffins,
var meningen att de skulle bli kladdigt men så blev de inte
men det funkade endå,sen drog ja vidare till
mormor och morfar och käkade middag sen for jag hem och tog
det bara lugnt.
Och nu sitter jag och kollar på hockey Skellefteå-Färjestad
Paus nu men.,
ska städa rummet sen innnan mamma dödar mig med sitt
eviga tjatande,sen ska jag nog se film alltid skönt slut på en dag.
                                  
                                          /M<3

I NEED SUMMER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0