You find them again!

Idag så blev inte dagen som ja trodde,skulle egentligen på stan
men de blev ist att fara till wille och där var jessica också,vi snackade såg
nån  film på tv,sen blev de hockey.Skellefteå-Linköping.Den här gången
var jag på plats och såg matchen,väldigt spännade match,skellefteå låg under med
2-0 men dom vände spelet och matchen slutade 5-2 till aik,så de var ju roligt
sen åt jag och mina päron på krysset väldigt gott!sen har jag bara chillat sett film osv.
laddar nu inför morgondagen är jätte spänd men de ska bli roligt.måste upp kring
halv nio så de ser ja väl mindre framemot men aja,de kommer nog ta hela dagen
så jag får se när ja tar bussen hem till umeå!ja nu tror ja jag ska se en film med
min kära mor,heh kommer tyvärr inte ihåg vad den heter men.Alla får ha
de så bra nu så skriver jag hur de gick imorn!
                                                           /M<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0