You save me.

Godmorgon.

Vaknade nyss,Emmy sover fortfarande så tänkte hinna
blogga lite innan hon vaknar till,men  ska väl väcka henne
om en stund så vi kan gå ner och käka lite frukost.

Kvällen igår blev lyckad,vi gjorde väl inte så mycket
men vi såg två ganska bra filmer så.
Vi började med att se "Säg att du älskar mig"En riktigt bra film,
Kan jag rekomendera men den är hemsk också,handlar om en tjej som
blir våldtagen.nästa film var "Rec"som var en skräckfilm,ja vad kan jag säga
om den,Den var väl inte den bästa filmen jag någonsin sett men den funkade
väl,Den var galet äcklig men.

Idag blir de att va med Fanny,Jag vet inte riktigt vad vi ska göra
men vi hittar väl på nånting.
Fys ikväll iallafall sen blir de kanske lite plugg får se om jag orkar.

ja mer har jag inte att berätta  ni får ha en bra dag hare!
                                           /M<3


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0