Your winter,

Som sakt första skoldagen efter lovet nu då,kändes väl inte hundra
att gå upp sju när man typ sovit till tolv varje dag på lovet,men var faktiskt
riktigt duktig gick upp sju när jag egentligen brukar gå upp halv åtta
och stressa sönder mig så de är ett + för mig,jag tkr att de är dåligt att dom
börjar med att ge läxor och skit första dagen,jag menar komigen vi har faktiskt
haft lov så ni kan ju chilla åtminstonde en dag.aja ett litet + med dagen var väl
att vi hade inte sista lektionen så vi fick sluta en timme tidigare så de var skönt!
ja nu ska jag snart fara till mammas jobb och vi ska fara vidare till Nolia för
att se min "Kära" bror spela fotboll,Sen efter de så har mamma lovat att
vi ska göra milkshake så de blir att fara till affären.Och imorn blir de ju skola
först sen ska ja kanske på bio med mamma vi får se,
just de jimmy är hemma nu så de blir att träffa honom så snarast som möjligt!
ja  mkt mer hade jag inte att berätta så ni alla får ha de så bra hejdå!
                                                            /M<3

JAG VILL HA SOMMAR!

Saknar fanny...<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga in så vi får höra när du sjunger :]?

2010-01-13 @ 18:24:29
Postat av: fannydinälskling

an en gang, JAGSAKNARDIGMEDALSKLING, men jag kommer hem pa fredag!! och d ska jag vara med dig, lr hur???!!! <3<3<3<3<3

2010-01-17 @ 16:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0