Det Är Ingens Fel Att De Blev Som De blev.

Kvällen avslutades med ett gäng kompisar,några som jag inte träffat
på ett tag så de var roligt.nu tänker jag lägga mig i sängen och mysa
framför "Trubbel i paradiset"med lite chips i famnen gott!

Morgondagens planer är lite oklara men vet att den kommer spenderas
med Emmy iallafall och om  de äntligen kan bli fint väder blire nog bad.

Nån dag denna vecka måste jag beställa en bok(jag vet de är konstigt
att mikaela glaas läser för en gångs skull) men har hört talas om en sjukt
bra bok "pojken som kallades det".så tänkte testa den.



                             





                               /M<3

Kommentarer
Postat av: Jimmu

Trubbel i paradiset den såg du och jag på bio minns jag.

2010-08-01 @ 10:54:21
Postat av: viktor holmsten

men är det inte mikaela(A)

2010-08-07 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0