I Say Move On,Its Over

kom just ut från duschen efter en galet varm träning med laget,är hemma
i umeå till imorgon tror jag,då bär de av upp till skellefteå igen.Fast de blir
en ganska kort vistelse(om de stavas så?)där för på söndag är de ÄNTLIGEN
dags för GOTHIA!!ni kan ju bara gissa hur jävla taggad jag är!hoppas att detta
blir en oförglömlig vecka nere i Göteborg.Men nån dag innan jag far måste jag
fara och kolla ut en Camera,för behöver verkligen en och då blir de självklart
massa bilder.nä men nu måste jag göra mig i ordning för ikväll ska jag se Eclipse
med min kära vän Emmy hoppas att den är lika bra som dom 2 andra filmerna och
att den är värd 110 kr;)


Denna bjässe fiskade jag upp igår haha:)tror halva Skellefteå hörde mig.






                                                             /M<3


Kommentarer
Postat av: fanny

eclipse var jätte bra!:D<3

2010-07-15 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0