Out Of The Dark

Hallå.

Imorse blev jag väckt vid tio tiden då det var dags att bege sig hemåt till Umeå
då min käre morfar fyllde 80år,de blev en trevlig dag med många släktningar
och kan ju säga att de blev mkt mat och fika,blev även ett dopp i havet eftersom
det var så himla varmt så var de skönt att svalka av sig lite,och måste nog med
ge att de var galet mkt varmare än vad jag trodde.sen bar de av upp till skellefteå
igen.Dom närmaste dagarna kommer bestå av STADSFESTEN i cirka 4 dagar framåt
och måste dock säga att  pengar kommer brännas..men de är ju bara en gång per år
menmen.Känner att jag måste ta mig ut och springa nån dag nu,Gothia närmas sig allt
mer så då måste jag vara i form hehe,nae nu ska jag inte skriva mer för nu ska jag sova
eller iaf försöka sov gott!

   <3

                                                     /M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0