Samma Gamla Visa

Nu är jag hemma från en helt UNDERBAR vecka i Göteborg.
Och vill tacka alla tjejer i laget som gjorde min vecka toppen!

Kom hem kl tio imorse och har åkt  buss hela natten så jag kröp
ner i sängen direkt och de blev att sova en stor del av dagen vilket
var grymt skönt!nu ska jag snart sova känner att jag är trött även
om jag sovit mke,blev väl kanske inte den bästa sömnen i Gothia
så jag tar igen den nu.

Insatsen för vår del i Gothia var bra,men tyvärr räckte de inte hela
vägen jag tror vi åkte ut i 32-delsfinal,besvikna blev vi men tränarna
ryckte upp oss med fin middag på en restaruang.bilder kommer läggas
in delvis, för många bilder blev de börjar med några nu som jag tagit från
andra.











                                                  /M<3
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0