A long day

Min dag kommer förmodligen se ut såhär kommer
ligga kvar i sängen som jag gjort hela morgonen, tills
ungefär tre då kommer jag gå upp noch äta nånting
sen kommer ja förmodligen antingen ringa nån eller
forsätta att  se film,men jag tycker söndagar är till
för att  ligga i sängen hela dagen och njuta av sista
dagen av helgen och försöka gömma ångesten av
att de är skola dagen efter,+ nu när jag kollar ut är de
inte de goaste vädret ute de snöar och blåser så där har
jag en till anledning av att stanna inne hela dagen 
och bara ta de lugnt,skönt att man bara går en vecka
nu och sen är de lov!!
 
men ikväll blir de i allafall träning först fys sen fotboll inne
de ser jag  sådär framemot menmen,nu ska jag forstätta
 se O.C, hoppas alla haft en trevlig helg,min har funkat
iallafall,
                                   /M<3



SOMMAR NU TACK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0