And every night i miss you

vaknade kring halv elva idag så jag tog lite frukost.
Sen satte jag mig på verandan i solen och pluggade,
känns lite tungt att man måste plugga på lovet menmen,
Har politik prov i veckan vet dock inte vilken dag de är,
nu ska ja snart in till stan käka lite och lämna igen några
filmer,kanske skulle förbi gina en snabbis för att köpa en
tröja åt fanny,Sen bär de av till Umeå igen,Kommer hoppa
in i duschen direkt när jag kommer hem känner jag.

Ikväll blir de att ha en tjejkväll med fanny vi har inte träffats
på ett tag så,de blir nog melodifestivalen vi kommer se på,
är jag den ända som inte sett deltävligarna?hah jag brukar
se de varje år men i år har jag antingen gjort nånting eller
glömt bort att de var,heh så får se om de är nå bra bidrag
ikväll,vet ju några iallafall.
                                              /M<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0