Every long lost road

hallå,

jadu har inte så mycket att berätta om denna dag,
för det hände inget märkbart,skola sen for jag och
min mor på café´vicktoria och tog oss var sin jätte
räkmacka och de var riktigt gott faktiskt,sen nu gör
jag inte så mycket,vet inte heller vad de blir ikväll
men jag tror de blir en hemma kväll.

åh vill ha pengar just nu..vil köpa lite kläder känns
som om jag har riktigt dåligt med de just nu så,
men måste bara vänta två veckor då har jag  800
så då blir de nog shopping.

men på lovet blir de ju ett tag i skellefteå så jag kan
nog hitta nånting där,nån fin tröja eller nåt.

vad ska du göra på lovet?:)
                                           
                                         /M<3


                                                

                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0