Have a little faith

Imorse vaknade jag och fick en kick att jag skulle dra ut på en springtur,
så tog en 3km runda,Riktigt härligt var de,Tyvärr så känner jag att en förkylning
kommer sakta men säkert,och just nu så funkar de inte,så får försöka hålla mig
frisk på nåt sätt.Sen for jag och min mamma in till stan och kollade runt,
jag hittade lite kläder bl.a 2st basic linnen(de behövs alltid),En svart stickad tröja,
en vit t-shirt med tryck,En randig tröja och en tunika,en rosa t-shirt
så de blev ju en hel del  riktigt nöjd med alla köp.har inga bilder på dem flesta tyvärr.
ja men nu tror jag att jag ska sätta mig framför en film finns ändå inget annat att göra
just nu i stugan så, hare bra!
                                                      /M<3

Från gina, fast rea 49:-
Likadan fast från bikbok 249:-

                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0