Hold me tight and never let me go

Sitter nu nyduschad och fräsch efter en och en halvtimmes träning,
jobbigt var de med de är de värt,nu ska jag nog snart göra mig iordning
för sängen och sova så jag är pigg och utvilad inför morgondagen,hört
att flera skolor är lediga imorgon vilket jag tycker är jätte orättvist
menmen,har väl en ganska lugn idag imorn så,Iallafall,efter skolan
blir de förmodligen att fara ner på stan  med fanny för hon ska fixa sitt
bankkort,och jag kanske köper en halsduk som jag pratat om länge,
men får se hur de blir med de,
Vet ni vad jag skulle vilja mer än allting annat just nu?de skulle vara
att fara utomlands har inte varit de på 6år så lite desperat har jag blivit
särskilt när man ser alla sina nära vänner osv far iväg,då blir man riktigt
avis kan jag säga,men  jag lär ju fara nångång men frågan är ju när
de kommer bli..aja nu ska jag göra mig i ordning för att sova,godnatt!<3

                                   /M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0