I can almost se it

Hallå!

Dagen har jag tillbringat på stan för de mesta med Emil.
Han kom till mig kring halv ett då drog vi ner till stan.Jag hittade
ett Linne som jag köpte för 200kr,det var väl ganska mycket
för ett linne men jag tyckte så mycket om de så ibland måste
man strunta i priset.Sen mötte vi Isak som gick själv så vi gick
med han en stund,Sen drog vi till mekka och fikade lite.Sen kom¨
Isaks syrra och dem skulle hitta en present till hans låtsas syrra
eller vad det va.sen köpte ja en glass och gick hem.for förbi
mormor och morfar ett tag och käkade lite middag.
Nu sitter jag här och överväger om de känns värt att träna ikväll
när typ alla är borta,Är riktigt sugen på träning men inte med typ
3pers så får se hur jag gör.

                                                      /M<3


AS dålig bild!jag vet,ni kanske får en bättre lite senare,den får duga hittils.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0