I dont wanna be

Vaknade nu för ca en halvtimme sen,känner att jag har lagt konstigt har
as ont i naken och lite i huvudet,inte bra,men ska snart ta mig nåt att äta
så kanske de blir bättre.Ja under tre dagar nu har jag typ inte gjort nånting
suttit hemma och typ sett film,men alla är ju borta nu eftersom de är lov så,

Imorgon blir de iallafall Skellefteå,Blir nog hockey på kvällen direkt när vi
kommer upp,Sen ska vi åka slalom nån dag också,ska också försöka släppa
med mamma på stan och kanske en biokväll,måste plugga lite så kanske gör
de idag har liksom prov samma vecka efter lovet inte kul,nån politik sak men
ska fan ha MVG så då måste jag kämpa för de.
                                                               /M<3


                                                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin äru!:)

2010-03-11 @ 20:40:59
URL: http://mirandas.devote.se
Postat av: musikmajja:]

ett inläg när du sjunger tack? :]

2010-03-13 @ 17:39:59
URL: http://musikmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0