I never promise you a ray of light

Då var de måndag igen då..känns som om de är bland dem
drygaste dagarna,de är förmodligen för att man just haft helg,
men iallafall skola idag då sen for ja hem såg lite top model
och käkade glass mums!sen har jag typ suttit och sjungit i typ
en timme ah har inte haft nåt att göra även om jag egentligen
måste plugga med tanken på att jag har 2st prov i veckan men
jag orkar bara inte men måste helt enkelt ta tag i de i kväll,men
just de kom på att de kommer jag inte kunna göra för har träning
i 2 och en halvtimme så den slutar vid 10 och då är de ju bara att
duscha och sen sova nästan,så kommer nog inte bli något plugg
idag dessvärre kanske sitter ett "litet" tag innan träningen börjar
får se,lite onödigt sak att berätta men gör det iallafall blödde på
läppen i ca 20 min idag helt sjukt!och jag vet inte vad jag gjort
heller hade nått jack i läppen men,har väl förmodligen bitit mig
lr nånting men har inget minne av de hehh de var mycket ointressant
menmen..
Imorgon är de tydligen snabbhetstest får hoppas att jag lyckas bra på
det då.
                                         /M<3


Kommentarer
Postat av: emmy

du är så fin älskling!

2010-03-22 @ 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0