i wish that all can be like it was before

hallå!

riktigt lugn dag,hade inte jobbiga lektioner förutom matte då,
fick fara på resturang jag ,josefine,johanna och emmy pga att vi
vunnit en fotbolls tunering kan man kalla de,
men efter skolan tog jag och emmy och några bussen ner till stan
där bland annat jag skulle försöka hitta ett par skor men hittade
dessvärre inga..men i alla fall så hittade emmy en väska som hon
letat efter länge så de var roligt,men även jag hittade en kort skin-
jacka till sommaren typ men de var rea så de var värt,sen for jag hem
och käkade lite middag och förberede mig inför fys som var intervall i
1 meter snö inte roligt alla fick en as chock när vi plumsade ner,
men efteråt så kändes de bra,
nu sitter jag här ny duschad och fräch och ska snart se desperate houswives
som har säsongs premier ikväll så de  taggar jag!
                                               /M<3
<3


Denna skin jacka köpte jag idag från the store 200kr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0