I wish you were here tonight

Hallå!

Bräntisonsdag idag då,har mest pluggat inför politik provet på fredag men
känns forfarande att jag inte kan nånting även om jag har pluggat as mycket,
men iallafall hade jag fotboll idag nån teknik sak och match de var riktigt kul,
Sen for jag på H&M och köpte nya bikinitroser
Sen for jag och josefine och åt lite mat och avslutade med en god glass.
nu sitter vi här i min soffa och Josefine har just färgat håret ljusare,riktigt bra blev
de!nu ikväll blire de en lång kväll med bara plugg men innan blir de att fara förbi
min kusin som fyller 20 så grattis till henne!
                                                    /M<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0