i wont lie to you

Just kommit ut från duschen riktigt skönt kan jag säga!
nu blir resterande av kvällen plugg,plugg och plugg.
hade mer än gärna haft en lugn kväll med en film och
mys menmen,men om ja ligger i ett tag så kanske jag
hinner med en film ett tag iallafall.imorgon är de bad
visst de är kul men vet inte om jag är riktigt taggad de
här med dykning men får göra de bästa av saken.Sen
ska jag på stan och köpa en present till Josefine som
har tjejfest på lördag,vet dock inte än vad jag ska köpa
till henne men jag hittar nog nått fint,får ta hjälp av fanny
och emmy!nämen nu måste jag Plugga ha en trevlig kväll!
                                 /M<3

Typ jag nu,höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0