LOV!

Yes äntligen lov!

de behövs verkligen nu kan jag säga.
min dag har varit riktig härlig,
efter skolan tog jag och emmy bussen till mig,
sen drog vi på stan i cirka 40min,jag hittade ingenting
men emmy hittade ett as fint linne som jag också ska
köpa höhö,sen for jag hem och cyklade upp till fanny
vi gjorde inte så mycke såg lite tv och fikade,och vid
halv sex nån gång for vi till Jenny och Hanna där vi
drog vidare till Björken där de blev  pizza riktigt gott!

Efter maten så for Jenny med sin familj nån stans och
Fanny for till Rasmus,så där stod jag och Hanna övergivna
på gatan..men vi bestämde oss för att dra på forten  istället,
så vi ringde runt och frågade massa ingen svarade typ men
Josefine svarade tillslut så då blev de ner på stan.de slutade
runt tio så vi drog till nattöppét köpte lite dricka osv.sen for
dem och jag for hem,så nu sitter jag här och lyssnar på
musik och tänkte somna till en film,Men imorn blire att SOVA!
i allafall ha en lång sovmorgon,,eller okej till typ tolv men iaf.
                                       /M<3
Förra året!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde lägga in ett klippp då du sjunger :)

2010-03-07 @ 15:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0