Non believer

Snabbhetstest idag då gick faktiskt riktigt bra,hade 2,98 förra året
och i år 2,80  så de är jag faktiskt riktigt nöjd med!nu är de bara nån
fys sak kvar,men iallafall är de skönt att denna dag är över,står över
träningen ikväll pga mycket plugg,har också fått ont i knät inte bra..

Imorgon är det bräntisonsdag ska nog plugga en hel del då inför båda
proven som jag har i veckan+massa läxor,de blir faktiskt första matchen
utomhus  också  så de taggar jag verkligen!Hoppas bara att de är någo-
lurnda fint väder så de inte blir så kallt,men nu måste jag tyvärr plugga
mot min vilja menmen,ni får alla ha de så bra.
                                                     /M<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0