Some people want it all

Hallå!

Äntligen helg!riktigt kan jag lova,ska bara njuta av helgen nu eftersom
veckan kommer blir jobbiig massa prov,kommer även göra massa roliga
saker i helgen också,Men iallafall skola idag som vanligt hade faktiskt bad
som jag kanske har skrivit i ett tidigare inlägg. Efter badet drog emmy jag
och fanny ner på stan för att kolla lite gjejor bl.a skulle vi alla köpa en present
till Josefine som har tjejfest imorgon,Sen for vi och käkade på Mia´s mycket gott!
Och efter maten for jag hem till emmy som jag är hos nu,vi har just gjort ansikt-
masker så nu har vi båda fin hy. Nu resterande av kvällen blir de bara film och mys
vi ska se Bring It On och vi har även lite smaskigt godis som vi knaprar på heh,ja ni
alla får nu ha en toppen kväll jag vet att jag kommer ha det iallafall!
/M<3


Vi bjuder på lite finfina bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0