Svar på tal.

Hallå.

Gårdagen spenderade jag utomhus för de mesta.
vaknade kring halv tio,och kollde på Mobilen
då hade Fanny spammat mig med sms "Vi drar till bräntis!"
så jag ringde henne,och de blev några timmar där.
Nånting som jag ångrade var att jag skulle ha haft täckbyxor
var genom blöt när jag kom  till fanny.men som tur
så fick jag låna lite kläder av henne.Vi käkade lite lunch och kom på
att vi kanske skulle dra på bio nu innan hon far till Åre och allt så
vi gick och såg "Farsan" hanna hängde med den var riktigt bra
faktiskt.Efter filmen drog alla hem till sig,och vi middagen kom hanna
vi såg film och bara chillade,hon drog vid elva nån gång.Och jag däckade
nästan direkt.nu idag har ja typ inte gjort nånting bara tagit de lugnt.
Men de är alltid sköönt!

                                                       
                                                                                    /M<3
Fick från en Anonym  "du borde lägga in ett klipp när du sjunger".De kan jag göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0