Take me home

Då var man tvungen att tvinga sig upp igen till skola,väldigt
skönt att de är bara tre dagar kvar till lov men man måste
ändå upp tidigt,men iallafall efter skolan for jag och Johanna
förbi en ny affär som har öppnat med bara massa skor,jag 
hittade ett par as snygga men köpte dom inte för de är sommar
skor och de är ju ett bra tag till dess,men johanna hittade 2
par skor som var riktigt fina,så ett tips far förbi de heter sko-
huset,sen kom min brorsa och hämtade oss och nu sitter jag
bara och degar framför datorn,har träning om nån timme så
kommer bara ta de lugnt till dess,jo just de har klippt mig,
skulle bara klippa topparna men mamma klippte tyo 10cm
och de är verkligen inte fint just nu kan jag säga,har aldrig
passat i kort hår och kommer aldrig göra de heller,visst
har inte jätte kort hår men de är väldigt stor skillnad på
vad jag hade förut..så nu får jag helt enkelt vänja mig vid
detta och vänta tills de växer ut igen,
                                            /M<3


så här ser de ut då efter klippningen,
är då verkligen inte nöjd tyvär.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0