when im broken

Vaknade för ett tag sen nu,och just nu ligger jag med laptopen
i  famnen och dunkar musik,vid sånna här lägen är de verkligen
skönt med en bärbar dator!men måste dessvärre snart göra
mig iordning för en skiddag med massa familjer har väl lite
blandande känslor om de visst de är kul men just nu är jag
bara allmänt trött så..men  iallafall efter det blir hem och
göra sig i ordning inför en trevlig kväll med massa kompisar
som säkert kommer blir riktigt lyckad jag hoppas de iallafall.
                                               /M<3

                                               


Kommentarer
Postat av: marija

h'rlig lbogg

2010-03-29 @ 18:25:42
URL: http://marijaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0