Wherever you are

Idag kändes de verkligen som sommaren
är på god väg riktigt skönt!iaf skola idag
bara 2 timmar ungefär,sen bar de av till
stan och käkade lunch med johanna sen
så for vi hem till mig och gjorde oss i ord-
ning för ,match på gamlia,min insats
är jag så där halvt nöjd med,men de
gäller bara att komma igen nästa match!
sen for jag hem och bara tog de lugnt
kände mig ganska så sliten efter matchen

Nu ikväll har jag faktiskt ingen aning
om vad jag ska hitta på,kommer kanske
ringa till fanny och se om hon vill göra
nånting eller så blir de att vara hemma,
lite tråkigt kanske men skönt också
nu ska jag snart äta ha de bra!
                        /M<3


Just free fallin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0