you told me all the time that you wont,but that promise you gave me was a lie

Idag har jag varit vääldigt trött,väldigt förvånande med tanken på
att jag somna ganska så tidigt,eller ialla fall tidigare än vanligt.
ja har inte gjort så mycket idag,haft skola,sen for jag hem och där
väntade en Ben and jerrys på mig för min mamma hade varit så
snäll och överraskat mig med de igår,ett + för henne.sen nu idag
tog jag bussen hem,satt och snackade om prao saken med Emil
och Max på bussen vars dom skulle praoa osv,vet fortfarande inte
vars jag ska praoa men hittar väl nånting hoppas jag i allafall.
sen la jag mig i sängen såg på top model sen la jag mig och sov
en stund de var skönt,och efter det var det dags för träning.Det
var jobbigt men kul kan jag säga,men de är väl så de ska va?:)
ja sen nu sitter jag och ser lite hockey Skellefteå-Djurgården,
Skellefteå leder  hittils men man vet aldrig hur de slutar,vinner
i allafall 200kr om dom vinner värt kan ja säga kanske ska förbi
stan med mamma imorgon så.
men nu ska jag forsätta se ni får ha de så bra och sov gott!
                                                        /M<3
Jag som 3åring typ.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0