Youre the ultimate

Dagen har tillbringast framför ett gäng filmer,kanske inte de roligaste
men orkade inte hitta på nånting,Nu väntar jag på att de ska bli mat
är galet hungrig känner jag så hoppas de är klart snart,Sen blire vidare
till gammlia tror jag att de var ska se nån fotbolls match som vi har biljetter
till,sen blir de att fara hem och se GA sen har jag laddat ner nån film som
jag inte riktigt vet om den är bra men den verkade de när jag läste om den
så får hoppas att den är bra nudå.Saknar dock Fanny och Emmy som är i Åre
nu,ni två skitungar får komma hem snart saknar ju er!höhö

                                                           /M<3


                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0