Tillbaka Till Verkligheten..

Ja då var man hemma från resan till turkiet..
kan ju dessvärre säga att jag verkligen inte ville
hem.Har haft de så jäkla underbart kan jag säga
träffat många trevliga människor och haft de kung!
ville tillbaka direkt när jag klev ut från planet här i
umeå,ganska så stor skillnad mellan värmen(höhö)
Skulle ganska så gärna flytta dit,gud så härligt!
aja ni kommer få bilder lite senare,hade ingen kamera
med mig(av nån konstig anledning)så emmy tog alla
bilder och hon kommer hem om en vecka,så då blir
de bildbomb.men lite kan jag glädja mig med att om
10 dagar far jag till barcelona!

nu ska jag sova hare gött!

                                   /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0