TURKIET IMORGON!

Nu har jag inte bloggat på ett tag är de en vecka?,har faktiskt ingen
aning men de känns som om de var ett tag sen!detta har självklart
en förklaring först slutade internet funka och sen datorn,kan man bli
mer desperat? så nu sitter jag vid brorsans dator.
Men iallfal jag måste börja den dryga packningen inför morgon dagen
då jag drar till TURKIET!! ni kan ju tänka er att jag är jävligt taggad
för de är jag, så kommer troligtvis inte blogga nåt på den veckan lr
får jag tag i en dator där så då blire uppdatering om hur de är där osv,
jag tror de kommer bli underbart.far ju dit med min käraste vän emmy
så då kan de väl inte vara tråkigt.ha en trevlig kväll
 
                                          /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0