But you always keep passing me by

vaknade vid nio imorse men orkade inte kliva upp så jag somnade om till typ kl elva.sen gjorde jag as god frukost och satte mig och såg lite one tree hill.nu har jag just gjort mig i ordning och ska alldeles snart fara och se en division 1 match.och efter det blir det troligtvist att träffa fanny.får se vad vi hittar på ikväll.

skönt att man bara går tre dagar nästa vecka,och att man slutar kl 2 varje dag.
för på torsdag bär det av till stockholm för en riktig shopping helg.och jag lovar att de kommer spenderas för mycket pengar.måste bl.a hitta en klänning för Julgalan som är om några veckor.




                                                     /M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0