Just the way you are

sjuuukt jobbigt att man har matteprov imrogon och svenska prov på torsdag det känns inte roligt alls,får sån sjukt ångest hela tiden.men jag får helt enkel tänka såhär de är jullov om mindre än en månad då kommer jag verkligen njuta vill jag lova!ja men kvällen kommer ju i stortsett se ut såhär:Plugg,plugg,tv och plugg.låter väl extremt roligt va?okej nä slut på det negativa nu mikaela.sjöng på café station igår och det gick faktiskt bättre än förväntningarna som jag hade,var rädd  att jag skulle glömma bort texten osv men det gjorde jag ju inte som tur.
nu ska jag över till mormor och käka en snabbis.hare!


Snygga brudar svar jaaa!


                                                /M<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0