Stranger than your sympathy, And this is my apology

Såg ju Saw i går på bio,visst det var väl inte den mysigaste filmen,men jag trodde faktiskt att jag skulle bli en aning räddare,men det är inget att klaga över det är ju bara bra.Dagens planer ser ut ungefär såhär ska bara ta det
lugnt tills kl 15.30 då det blir att möta upp en skellefteåkompis på busstationen var länge sen jag träffade henne så
det ska bli roligt.sen kanske vi går och käkar middag nånstans och sen drar jag på träning en snabbis sen får
jag se vad kvällen bjuder på.just det ,helgen kommer kanske tillbringas i Ske-å då blir det förmodligen att se
lite hockey också, länge sen man såg en live match så!





/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0