Dont tell me what to do

Sitter just nu vid datorn efter en trevlig kväll med brudarna från laget!
dom kom till mig runt halv nio då drog vi ner på stan och träffade några.
Sen blev vi alla så jäkla sugen på godis så vi drog till ica där vi köpte lite
gott.sen drog vi hem till mig igen och chillade framför en film.tack för en
toppen kväll brudar.Blev ingen idol ikväll,tycker verkligen att det är sämst
att inte Alice är med längre,hon var ju bäst!

Imorgon ska jag troligtvis på bio med fanny,det är min present från henne.



Gillar att jag typ ser vindögd ut på denna bild men whatever!


                                                     /M<3





Kommentarer
Postat av: fanny

as mysig kväll igår:D<3

2010-10-23 @ 16:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0