All i want to do

Sitter och försöker få klart terminsarbetet som jag jobbat på några dagar men de går jävligt trögt om jag måste säga de,hittar as lite fakta,och jag måste bli klar ikväll för att kunna skriva ut de imorgon,så måste snabba mig lite.

Dagen har varit ganska lugn först skola sen for jag hem till emmy där det blev en hel del prat om allt möjligt.fast sen var jag tvungen att stressa ihjäl mig för att hinna till min träning,när jag kommer dit så får jag veta att de inte är nån träning kul..då  har man alltså stressat sönder och cyklat dit som en galning sen äre ingen träning då blir man inte bara lite less.skönt iallafall att det är helg snart,otroligt hur fort veckorna går alltså!



haha bildbrist så det fick bli en random bild från förra sommaren!


/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0