Bara Fri

Nu sitter  jag här vid datorn,har just tagit bort sminket och sitter
i pyjamas,eller kan man kalla ett linne pyjamas`?haha.iallafall
skola idag som vanligt nu för tiden lovet är ju slut,och längtar
redan tillbaka..skolan början dra mer och mer igång på allvar vilket
inte känns roligt alls.Men idag var de ju skolfoto,som jag skrev
i förra inlägget så i princip hatar jag skolfoton,visst de är kul
att ha kvar som minne men är så himla kräsen.fick inte se bilden
så jag vet inte riktigt om de blev bra.känner att mina förkyldning
kommer tillbaka vilket känns tungt,har as ont i halsen när jag sväljer,
blir arg för att jag är sjuk missar så mycket fotboll då,men nu ska jag
nog lägga mig i en varm säng och somna.Godnatt!

/M<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0