Step One

Helgen startades med konfa återträff i munkviken.De var faktiskt helt ok.Kanske lite drygt med att dom höll oss vakna till 2-3 och sen var vi tvungna att gå upp åtta..de var inte lika roligt,men god mat bjöds de på.kom hem vid
sju kanske på lördagen,och gissa om jag var trött,sov hela buss resan hem.sen for jag förbi fanny och elin och sen drog vi vidare till Coop Forum köpte lite gott sen for vi hem till fanny och såg film och bara tog de lugnt.kom hem vid halv tolv kanske men de blev att sova direkt!har sovit 12 timmar i natt verkligen skönt!om nån timme är de dags för sista matchen för säsongen med laget.hoppas att jag kommer kunna spela så mycket som möjligt men har ju varit as förkyld så får känna efter hur mycket jag kan spela,har ju börjat tillfriskna men vill inte bli sjuk igen!nu ska jag städa mitt rum och sen göra matteläxan som jag inte hann göra i veckan.Ha en bra Söndag.


Mikaela Glaas 9år

/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0