When Friends Let You Down

Sitter just nu och gör mitt terminsarbete på datorn,En skön låt strömmar
ut ur mina högtalare och för stunden känns allt underbart.iallafall så skriver
jag mitt terminsarbete om Hilarie Burton,ni kanskie  tänker hmm.. och de är(?)och då
besvarar jag frågan med att de är Peyton Sawyer i One Tree Hill som råkar
vara mitt absoluta favorit program jag är bokstavligen besatt av det och då menar jag
besatt haha.är iallafall snart klar känns skönt att ha det bort gjort,fast egentligen
ska de inte vara inlämnat förrän i januari men som sagt skönt att ha det bortgjort
dock så är de drygt menmen.kvällen kommer bestå av deg framför tv.n rolig kväll
va?a jag vet,hheh




Hilarie Burton.




/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0