Bra Mikaela!

Värt att jag stressade ihjäl mig genom att byta om till träningskläder satte
mig på cykeln i regnvädret står utanför fotbollshallen och plingar men ingen
öppnar och jag ser cyklar utanför så står där och plingar som en idiot i 5min
sen tar jag upp telefonen går in på vår hemsida och där står det slut på inom-
hus träningar för i år..då blir man inte lite less,kanske så borde jag kolla våran
hemsida lite oftare.Det enda positiva då var att jag for och såg på innebandy
västerbotten-Värmland och träffade lite folk,dock så förlorade västerbotten
menmen,jag hade roligt iallafall. Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och
somna framför en film och med denna "roliga" historia om min kväll säger jag godnatt!


/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0