you look at me with your big blue eyes and I get weak in the knees

Har inte bloggat på snart en vecka men som jag har skrivit i tidigare inlägg
så har jag vart i Stockholm/västerås i tre dagar.Men iallafall så drog vi tjejer
på hårdstryk mot Aspudden tyvärr,dock så spelade vi riktigt dåligt! Killarnas
matcher var lite mer jämna dom vann en förlorade en och var ett ynka mål
från seger,tråkigt det kan bli alltså!Men jag hade iallafall en awsome resa
ändå och jag tror att många kan hålla med mig om den saken.

Nu ska jag ta lite mat och senare upp till fanny för en spakväll och massa gott
ha en bra lördag folket!








Några bilder från denna resa!

/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0