Nyårs löften!

Senaste halvåret har inte varit det bästa, blivit många besvikelser
och jag förlorade en riktigt nära vän som  betyder mycket för mig
från att ses pricip varje dag till aldrig är en stor omväxling för vem
som helst, Så det har väl varit det jobbgaste med detta år.
Självklart har det funnits massvis med ljuspunkter också.
Mina två resor till Turkiet, Balen,Stadsfesten,Åre, mina sång uppträdanden
midsommar, och mycket mer.

Jag vill att 2012 ska bli ett år där jag kan minnas allt med glädje
inte minnas "några" saker med glädje.

Så mina nyårslöften är

1. Träna mer.

2. Äta nyttigare.

3. Bli vigare(haha är sjuk ovig)

4. Sluta oroa sig för små saker. och bara leva livet!

5. Jobba mer med min dröm, som är Sångerska.








/M<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0