There's still a little bit of your taste in my mouth

Nu har träningen av nationella kört igång och det känns inte roligt alls.
Har alltid haft ångest inför denna dag och nu ha de kommit,känslan som
jag har nu är att jag kommer inte klara det.Kanske svenskan och engelskan
men verkligen inte matten och No.n ,låter säkert jätte töntigt just nu och ni
tänker säkert men sluta oroa dig.Dock så är jag den personen som oroar sig
för saker hela tiden även om det är sjukt onödigt och inte ens  värt att göra
sig besväret till.Patetiskt nog så gör jag det iallafall.


Har märkt att mina bilder nästan aldrig har med det ja skriver och göra,
Men det är skönt ändå visar ju hellre upp bilder som inte har nånting med
inlägget att göra än att inte visa upp några alls,så detta är från en dag
som jag saknar!



/M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0